Inkoop


De inkoopfunctie is een belangrijke spil in de organisatie. Die functie houdt niet op bij het ‘bestellen van producten’, maar is verantwoordelijk voor een optimale voorraad en assortiment tegen zo laag mogelijke kosten. Kennis van leveranciers, prijzen, producten, logistiek en klanten is belangrijk. Inkoop & voorraadbeheer is verantwoordelijk voor het bestelproces, bestelhoeveelheden, termijnorders en voorraadoptimalisatie. Door het inkoopproces slim in te richten met behulp van de juiste applicaties kan er maximale service worden geleverd aan onze klanten tegen zo laag mogelijke voorraadkosten.

Openstaande vacatures
Benieuwd naar onze vacatures op Inkoop? Klik dan hier.

 

 

 

Product Management


Product Management heeft een belangrijke positie als het gaat om het voeren van het juiste assortiment en prijsstelling. Informatie hierover wordt verzameld vanuit klanten, Sales en gedegen kennis van producten en techniek, maar is ook gebaseerd op ‘aantoonbare’ gegevens en cijfers, ontwikkelingen in de markt en marketingonderzoek. Daarmee heeft Product Management een ‘actieve’ rol om gevraagd en ongevraagd met voorstellen te komen voor leveranciers, assortiment en prijsstelling. Product Management zorgt voor het gehele traject van onderzoek tot en met productlancering. De taken daarbij zijn o.a. marketing onderzoek, product- en leveranciersselectie en  commerciële inkoop.

Openstaande vacatures
Benieuwd naar onze vacatures op Inkoop? Klik dan hier.

Inkoop


De inkoopfunctie is een belangrijke spil in de organisatie. Die functie houdt niet op bij het ‘bestellen van producten’, maar is verantwoordelijk voor een optimale voorraad en assortiment tegen zo laag mogelijke kosten. Kennis van leveranciers, prijzen, producten, logistiek en klanten is belangrijk. Inkoop & voorraadbeheer is verantwoordelijk voor het bestelproces, bestelhoeveelheden, termijnorders en voorraadoptimalisatie. Door het inkoopproces slim in te richten met behulp van de juiste applicaties kan er maximale service worden geleverd aan onze klanten tegen zo laag mogelijke voorraadkosten.

Openstaande vacatures
Benieuwd naar onze vacatures op Inkoop? Klik dan hier.

 

Product Management


Product Management heeft een belangrijke positie als het gaat om het voeren van het juiste assortiment en prijsstelling. Informatie hierover wordt verzameld vanuit klanten, Sales en gedegen kennis van producten en techniek, maar is ook gebaseerd op ‘aantoonbare’ gegevens en cijfers, ontwikkelingen in de markt en marketingonderzoek. Daarmee heeft Product Management een ‘actieve’ rol om gevraagd en ongevraagd met voorstellen te komen voor leveranciers, assortiment en prijsstelling. Product Management zorgt voor het gehele traject van onderzoek tot en met productlancering. De taken daarbij zijn o.a. marketing onderzoek, product- en leveranciersselectie en  commerciële inkoop.

Openstaande vacatures
Benieuwd naar onze vacatures op Inkoop? Klik dan hier.

 

VRAGEN OVER WERKEN BIJ BUS
088-3831000   
werkenbij@bus.nl   www.bus.nl


VRAGEN OVER WERKEN BIJ BUS

088-3831000   werkenbij@bus.nl  www.bus.nl

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 


VOLG ONS OP